donderdag, mei 11, 2006

Papa Dirk

"Net 161 kilometer gefietst, gemiddelde snelheid 31.7 km/u. Onmiddellijk nadien 5 kilometer gelopen, tempo 3'30"/km. Goed gevoel" (Luc) "110 kilometer gefietst, moeilijke omstandigheden, heel veel wind. Gemiddelde snelheid iets minder dan 20 km/u. Nu vertrekken we naar Club La Santa om een zwemtraining af te werken." (Marc). Het harde trainingslabeur loopt stilaan op zijn einde. Volgende week zaterdag, op 20 mei, starten Marc Herremans en Luc Van Lierde in de Ironman van Lanzarote, één van de hardste wedstrijden ter wereld. Marc gaat er de strijd aan met de afstand,de hitte, de wind, en vooral met zichzelf, langs de plek waar zijn droom nu al meer dan vier jaar geleden op een scherpe rots uiteenspatte. Ook Luc staat voor een harde strijd. Hij moet volgende week zaterdag zichzelf terugvinden, terug de atleet worden die hij enkele jaren geleden nog was, en vooral opnieuw leren geloven dat zijn rol in Hawaii nog niet is uitgespeeld. Ik had er nu al graag bij geweest. Ik had het parcours al willen verkennen, de wind en de hitte willen voelen, de zo eigen Ironmansfeer willen opzuigen tot op de bodem van mijn longen. Ik had er al bij willen zijn, delen in het enthousiasme van Marc en Luc. Ik had hun twijfels willen wegpraten. Toch ben ik niet ongerust. Dirk Van Gossum, zevenvoudig Belgisch kampioen en gewezen winnaar van de Ironman van Lanzarote (2000) is bij hen. Hij zal met zijn klare kijk alles oplossen, voor alles zorgen, rust brengen, zijn immense ervaring ten dienste stellen van Marc en Luc. Ik hoef me geen zorgen te maken, mijn twee atleten zijn in goede handen.

3 Comments:

At 5/18/2006 07:53:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

 
At 5/18/2006 12:35:00 p.m., Blogger Rafke Magic said...

ze gaan dat goed doen... ze hebben nu nl. een paar extra "believers" achter hen staan ;-)

 
At 3/05/2007 02:55:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

What a great site sheer shaw jacket Closeout baseball Jewelry party new martinsvill handbag purse parties west Moving company interstate van line moving company dluxmovers Can i take allergy medicine with imitrex Volvo diesel trucks http://www.england-fiberglass-porsche.info/Online_sport_book.html Handheld software blackberry teens do it for cash xxx Microsoft office training nj Infiniti g35 coupe performance discovery jacket Anti virus and pop up blocker Sexy just teens Trendy shoulder bags http://www.buy-zocor.info/Patent-2binvention.html Nuy cjeap levitra G-iii coat blowjob

 

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home